Для наших покупців - найкращий сервіс!

В інтернет-магазині «SIBOOS» представлені лише сертифіковані товари, на які обов'язково надається офіційна гарантія від виробника. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину «SIBOOS». Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу зазначено у його експлуатаційних документах.

Умови гарантії:

1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талону.

2. Безкоштовний ремонт здійснюється тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в даному гарантійному талоні.

3. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.

4. Виріб знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, викладених у інструкції з експлуатації.

5. Вироби знімаються з гарантії у таких випадках:

а) Якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу у неуповноваженому сервісному центрі;

б) Якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалися у виробничих та професійних цілях.

6. Гарантія не поширюється на такі несправності:

а) Виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження;

б) Ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;

в) Ушкодження, викликані внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів;

г) Пошкодження, спричинені не відповідністю Державним стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;

д) Пошкодження, спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації.

7. Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, можна обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача".

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

— товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;

— товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

— збережено всі ярлики та заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

При обміні або поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного виробу.

При поверненні товару вартість доставки та занесення не повертається. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця!